Tjena!
 
Sitter här och njuter av det bästa fredagsmyset: Frukt i stora lass. Mums! :) Har precis ätit tacos dessutom, så helt perfekt kväll!
 
Igår och idag har varit rätt så lugna dagar. Igår tränade jag två pass och däremellan såg på två filmer, pluggade lite och så. Första filmen var "The social network", alltså den om grundaren av Facebook. Den var faktiskt väldig intressant och bra, rekomenderas starkt! Andra filmen var "Breaking Dawn 2" och den var lika bra som första gången jag såg den, hehe ;)
 
Idag åkte vi till Skövde för att ÄNTLIGEN hämta ut min nya iPhone 5! :D Har varit lite krångel med uthämtningen, (skulle egentligen få den till posten) men efter tre telefonsamtal hit och dit igår blev det till slut så att vi fick åka till butíken och hämta den. Sen gick vi lite i stan och tittade i affärer plus åt kinamat :) Hittade en tröja på H&M och ett par byxor på Gina Tricot, hade presentkort så betalade inte ett öre - najs!
 
Tröjan; snygg, enkel och skön!
 
Byxorna; bra passform och snygg, fräsch och vårig färg!
 
Hehe, vet att korten inte var så bra men bättre än inget? ;) Hur som helst, väl tillbaka i Skara blev det en tur till gymmet. Körde snabbdistans på löpbandet och sen styrka. Har jag inte träningsvärk imorgon får jag nog fira, för oj vad jobbigt det var!
 
Men nu ska jag börja fixa med att lägga över saker från den gamla mobilen till datorn! Imorgon ska jag inviga den nya :D Längtar!
 
KRAM!

Kommentera

Publiceras ej