Godmorgon!

Sitter i skolcaféterian och avnjuter en kaffe plus en banan. Mums! :) Skönare stund på dagen får man leta efter! Är dock lite kluven om vilket humör jag är på - är både glad och lite vemodig. Har nämligen precis haft mitt livs sista specialidrottslektion. Alltså den sista!! Har haft specialidrott två gånger i veckan de senaste 3 åren och det har varit min favoritlektion och nu är det... Slut! Har i alla fall lärt mig otroligt mycket, i ettan hade jag aldrig ens hållt i en skivstång och nu måste jag faktiskt säga att jag är rikitgt bra på frivändningar, knäböj och sånt :) Det har kommit sakta men säkert och nu är jag värsta bodybuildern ;) (Okej, där överdrev jag nog lite).



Haha det hände precis en jätterolig sak!!! Det kom en kille och trodde han hade tappat sin mobil där jag satt och så trodde han att jag hade tagit den så jag fick tömma mina fickor. Sen när han insåg att jag inte hade den så fick han jättedåligt samvete och gick och köpte en jättestor muffins till mig. Hahahah! :) Tyvärr gillar jag inte chokladmuffins, men kanske någon annan i klassen som vill ha den! ;) HAHAHAHAH, HUR STORA ÄR ODDSEN FÖR EN SÅN SAK?

Nej, nu ska jag försöka samla mig och få lite plugg gjort. Men så himla kul!

Ha en bra dag!
KRAM!

Kommentera

Publiceras ej