Hejsvejs!
 
Fyndigt påkommen rubrik va?! Känner att inspirationen flödar här på bloggen för tillfället. Vad får jag allt ifrån liksom? Har inte ens druckit glögg (för att citera Björn Gustafsson på Melodifestivalen, om ni minns det?). Öh japp. Hur som helst, jag är, som rubriken säger, på rummet igen! Efter en helg på resande fot!
 
Igår efter frukost så begav jag mig bort mot samling för avresa till Malmö! Vi var framme vid tre, med ett lunchstopp, och då blev det bara incheckning och sedan åkte vi och kollade banan med en distansrunda. Dock så sprang vi lite fel så kom ut på 12 km banan istället, men bättre än inget ;) Sedan blev det snabb dusch på hotellet innan vi åkte in till Malmö centrum för pastamiddag! Fick vänta länge på maten och den var rätt dyr, men den var god så det var det värt :) Kvällen avslutades sedan med film, trevligt.
 
Idag var det upp och hoppa, efter en timmes extra sömn på grund av vintertiden naaaaaaaaaaajs, för hotellfrukost!!! Tjohej :D Därefter så var det lite rörlighet och ihoppackning innan vi åkte till tävlingen. Yddingeloppet 6 km var det alltså som gällde. Och det gick... okej. Inte så bra som jag hoppats, men inte dåligt. Kom i mål på 23.06 som åtta bland juniorerna. Kändes bra förutom en tung sista kilometer, så som sagt... okej. Vill inte älta det för mycket. Sen åkte vi till hotellet och duschade innan vi åkte mot Göteborg. Var på rummet vid sjutiden och har sedan dess ätit middag och Skypat med Anna & mamma :)
 
Banan var i alla fall sjuuuuuuuukt fin! Försökte ta lite kort igår men det blev inte alls lika fint på bild. Men lite smakprov i alla fall:
 
 
 
 
Nu ska jag se på Solsidan på TV4play, plugga lite och sen sova. Imorgon är en ny vecka som ska inledas med skola och sedan ska jag hem till Louise på kvällen för matlagning :) Kommer bli grymt bra och sedan är hela veckan full med saker. Och tur är väl det för imorgon börjar även min viloperiod! Usch! 2 veckor utan löpning, kommer bli hemskt! Men, som sagt, lika bra att få den överstökad. Plus att jag ska träna lite annat och så har jag lite andra saker inplanerat så att jag inte ska få panik.
 
KRAM!
 
 

Kommentera

Publiceras ej