... Kan mamma, pappa och mormor sluta tjata. Nu är håret klippt!

3 kommentarer

Jessica

30 Apr 2013 15:58

Hej! Du har en bra blogg och jag undra om du skulle kunna skriva mer om din träning, hur du tränar o.s.v :)

Svar: Hej! Åh, tack så jättemycket! Vad glad jag blir :) Jovisst, det kan jag göra. Vill kanske inte avslöja allting in i minsta detalj om mina konkurrenter läser (hehe) men jag kan absolut skriva lite mer! Tack för tipset :)
Malin

Jessica

01 May 2013 18:58

Åhh det vore så kul! Haha aa jag kan förstå dig, man vill inte att andra ska träna som en själv så :D

Jessica

01 May 2013 18:59

Fast du behöver defenitivt inte skriva om din träning om du inte vill, det är helt lungt, du bestämmer :)

Svar: Jo men det var ett jättebra tips!! :) Lite mer om det kan jag självklart skriva, behöver ju inte avslöja de allra, allra viktigaste detaljerna liksom ;) Är du också löpare? Kul att du kommenterar! :)
Malin

Kommentera

Publiceras ej