Hej igen!
 
Haha, inläggen duggar tätt här ikväll... Men jag måste ju berätta vad jag gjort idag också. Som traditionen numera är var jag självklart med på IK Gandviks juldagsdistans i förmiddags! :) Trevligt som alltid. Dock sprang vi på Flianleden och alla som någonsin varit på den vet hur den ser ut... Ganska obanad. Så jag hade ingen chans att hänga med i täten av orienterare där mitt ute i skogen, så det blev ett ganska ensamt långpass ändå. Men det gick bra och framförallt var det helt underbart att köra första långpasset efter vilan!
 
Lånade en bild från Facebook på hela gänget som var med:
 
Efter det har jag mest slappat här hemma med en bok och lite annat fix. Senare ikväll är det dock bio på programmet! :) Jag och Anna gav mamma och pappa biljetter till "Hundraåringen" i julklapp, och självklart även till oss själva. Ska bli väldigt kul att se den, på premiärdagen dessutom! Recension kommer!
 
PUSS!
 

1 kommentarer

Karl

25 Dec 2013 19:08

Tänkte att jag skulle varit med i år men tog sovmorgon och sprang på eftermiddagen istället mvh Karl

Svar: Okej, det låter ju bra det med! Men det är ett väldigt trevligt pass så om det passar nästa år så häng på :) Hälsningar Malin
Malin

Kommentera

Publiceras ej