Godmorgon!

Har tänkt flera dagar att jag skulle skriva några rader, så vad passar bättre än att göra det klockan 6 måndag morgon? Ny vecka och nya tag liksom! Är på bussen, snart framme på jobbet för min femte vecka. I fredags var det med andra ord halvvägs! Det firades, dels med att vi beställde mat från en pizzeria på lunchen (egentligen för att fira de som gick på semester, men man får väl fira det man kan) och sedan med en riktig myskväll med Anna. Vi har nämligen varit själva hemma några dagar när mamma och pappa varit i Danmark. Mycket trevligt och Anna har skämt bort mig med att laga god mat :) Så det har varit en bra vecka, en av de roligaste sakerna var att jag spenderade några timmar över en fika i solen på Rådhuset med Mikaela i tisdags för att prata ikapp lite. Alltid lika kul när hon är hemma :)

Annars var förra veckan ganska tuff; jobbade alla dagar utom lördag och så en hel del hård träning och dubbelpass på det. När jag var ledig körde jag ett riktigt tufft banpass med 1000-800-600-400-200 m i princip max-fart. Att jag hade mjölksyra är en underdrift... Var helt snurrig efteråt. Älskar sådana pass!! I alla fall efteråt, innan är det lite hatkärlek ;)

En bild från våran tacos/Wii/mys-kväll i fredags :) Världens bästa syster! (och det är tydligen tecknet för hårdrock hon gör om någon mer än jag undrar). 



Kommentera

Publiceras ej