Hej hej!

Oj, vad mycket som hänt det senaste. Vet knappt vart jag ska börja... Ingen idé att ens försöka sammanfatta allt. Så vi tar väl det viktigare helt enkelt: Jag har börjat jobba!! Började förra torsdagen så har jobbat 7 dagar nu. 4 studiedagar och sedan 3 dagar med eleverna. Så himla häftigt och så himla roligt! Skulle dock ljuga om jag sa att det bara varit roligt för det har varit ganska jobbigt också. Mycket som ska göras som man som ny-exad inte kan någonting om. Men det har gått sakta men säkert framåt och känts bättre dag för dag. Och min klass är helt fantastisk! Observera: MIN klass. 

Har jobbat väldigt mycket och långa dagar (ska egentligen jobba 80% men det har inte riktigt blivit så än). Övrig tid har mest ägnats åt löpningen. Flera bra pass och förra helgen blev det dubbla lopp. Först mitt livs (hittills) 5000 m-lopp på lördagen och 17.04! Och sedan på söndagen en kontrollerad seger på Hagenloppet och 38.22. Nöjd! 

Återkommer om lite mer senare, så länge blir det en bild från Hagenloppet, publicerad av SLA. 



Kommentera

Publiceras ej