Tjo!

Den senaste veckan har ju faktiskt inte bara bestått av studentfestligheter utan även, såklart, en hel del löpning :) Två tävlingar har det blivit; 3000 m på Sävedalsspelen i söndags och SM-milen i Stockholm i onsdags. Det blev två helt okej lopp och två pers (10.03 och 36.24) men också två lopp där jag ville mer och inte riktigt kände att jag fick ut allt. 

Framförallt i onsdags var jag lite besviken efter loppet då jag siktade högt och benen inte riktigt ville samma sak som jag. Dessutom var banan mycket tuffare än förväntat med en ganska slitsam backe där jag hade en kilometer på över 4 minuter. Men nu med ett par dagars distans till det hela är jag ändå rätt så nöjd, det var ju för sjutton milpers! :) Hade dessutom några fina dagar i Stockholm som avslutades med en natt hos Mikaela och en lyxig frukost på Östermalm. Det var najs.





Kommentera

Publiceras ej