Godmorgon!

Idag är dagen här; idag är det äntligen dags för Göteborgsvarvet! :) Jag går in lite med inställningen att jag inte har något att förlora och ser fram mot en rolig dag! (Men jag skulle ljuga om jag sa att det inte är pirrigt, vaknade ca två timmar innan klockan...). 

Lite hybris också när SkLT gjorde ett stort reportage om mig och en webbintervju i veckan. Se länk här: http://www.skaraborgslanstidning.se/article/malin-vill-bli-bast-i-langa-loppet/

Fina foton från Stefan Albertsson också :)





I övrigt sedan jag skrev sist hade jag en fin helg hemma där jag bland annat äntligen kunde hälsa på hemma hos Jossan och Mattias :) Sedan i veckan har första versionen av examensarbetet lämnats in (!) så nu är det bara en opponering och muntlig presentation kvar. Galet. Har även jobbat tre dagar på tre olika skolor (bland annat en förskola) tränat lite lätta pass och varit hemma hos Emilia och Daniel för att äta lyxig torsdagsmiddag i form av tacogratäng. Igår på kvällen kom Anna hit och stannar hela helgen, så uppladdningen är det med andra ord inga fel på!

Hörs efter loppet, håll tummarna klockan 13.00!

1 kommentarer

Louise

29 May 2016 18:31

Inte nog med allt annat grymt med dig, du är så galet snygg också!

Svar: Nu fick jag ju ännu mer hybris. Puss på dig! <3
Malin

Kommentera

Publiceras ej