Godmorgon!
 
Det är söndag morgon och här ligger jag på Scandic i Västerås och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan gå ner och äta hotellfrukost! Varför gör jag det då? Jo, för att det denna helgen är Terräng SM här! Och idag 13.35 springer jag 8 km. Det ska bli grymt roligt och jag är riktigt taggad. Äntligen är det dags för långa banan! Jag kom hit med tåget i fredagskväll, igår var en lugn dag med lätt jogg, hejande på de som tävlade och trevligt sällskap. Och ännu en fantastisk hotellfrukost såklart! 
 
Vill ni läsa en artikel som SkLT gjorde inför helgens tävlingar finns det här: http://www.skaraborgslanstidning.se/article/rekordar-for-malin-och-karl/
 
Förra helgen blev det ingen tävling för min del utan bara träning, blandat med lite annat och ett födelsedagskalas hos min morbror och fru. Jag hade också en fantastisk lördag med Anton. Vi gjorde det vi är bäst på = dricka kaffe och så var vi lite på kulturnatten, åt god middag på Sand och så var vi på bion Inferno. Kanske inte helt min typ av film men jag tyckte den var riktigt bra! Bra biofilm helt klart. 
 
Nä, nu orkar jag inte vänta mer. Nu blir det hotellfrulle!
 
 

Kommentera

Publiceras ej