Godkväll! 

En ganska tuff vecka går mot sitt slut. Veckan har bjudit på bland annat mitt livs första föräldramöte (rätt nervöst innan kan jag ju meddela), halsont och filande på den där jäkla uppsatsen. Men även roligare saker som en fika med saknade Emelie och massa roliga lektioner :) Dessutom blev jag frisk fort från bacillerna, förutom att jag låter lite som en kråka är jag back on track nu. 

Förra helgen var dessutom helt fantastisk. Lördagen spenderades hos Anton i Mariestad där vi var på utställningen  "Speed art design", perfekt uppladdning inför söndagen då vi var i Huskvarna och sprang trail! John Bauer trail run, favorit i repris från ifjol för min del ;) Allt gick bra förutom slalombacken (hehe, kröp typ upp), men den till trots lyckades jag vinna, slå pers på banan med 4 minuter och även kamma hem bergspriset. Dessutom spurtade jag ner Anton så mission completed ;) 








Kommentera

Publiceras ej