Tjo!
 
Nu blir det en liten bilbomb över lite höjdpunkter från de senaste veckorna av min sommar.
 
När det var Kraftprovet i Trollhättan så passade vi även på att kolla lite på Fallens dagar. Det var mäktigt!
 
 
 
Sen jobbade jag klart och gick på semester. (Inte så efterlängtad men förmodligen rätt välbehövlig).  
 
 
Har träffat så mycket kompisar som möjligt, bland annat hade jag hela lilla familjen Tängemo på fika, med Jasmine i egen hög person som hedersgäst. 
 
 
Förra veckan var det lite släktträff, fick äntligen träffa Emelie för första gången på länge. Vi åt jättegod lunch på Jula-hotellet. 
 
 
Denna helgen var ju jag och Anton i Göteborg. Vi inledde helgen på bästa sätt med Håkan på Ullevi. Grym kväll!
 
 
 
 
 
Och i lördags var vi i Falkenberg. Det planerade efterföljande strandhänget fick dock bli kort, det blåste storm och regnade. Men vi fick i alla fall till en bild!
 
 
 
Igår spöade jag Jossan och Louise i fotbollsgolf utanför Falköping. Det var riktigt kul! 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej