Hej!
 
Det var visst lite tomt här. Ber om ursäkt för det, men det har varit lite mycket nu. Lite för mycket. Vilket jag fick lära mig den hårda vägen - genom att vara på gränsen till att svimma häromdagen. Det var ingen rolig upplevelse och det vill jag inte göra om, därför ska jag försöka varva ner lite bättre och ta det lugnt, försöka att inte stressa. Men allt är ju så himla kul! 
 
Sedan jag skrev sist har jag bland annat tävlat i Köpenhamn, spenderat en helg i Falun som coach på USM, börjat jobba igen med min egna etta (!!!!), haft en fantastisk möhippa för Jossan och haft finbesök av både Anton och Anna i Göteborg. Mycket av det där kräver lite egna inlägg så det kommer så småningom. När jag har tid. Nu fokuserar jag framförallt mot helgens SM! Stay tuned!
 
 

Kommentera

Publiceras ej