Godkväll!
 
Ännu en helg går mot sitt slut. Jag är precis tillbaka i Göteborg efter en snabbvisit hemma, så nu väntar en lugn söndagskväll med lite kvällsmat och Skam (ja, jag har också fastnat i den serien nu, även om jag inte är serieplöjartypen så betar jag sakta av avsnitten, så bra!).
 
Jag tänkte inte skriva så mycket egentligen utan bara berätta att jag tävlade igår. Sprang nämligen 3000 m på Göteborg inomhus. Det blev ett tufft lopp, det var hare beställt för 9.30 och jag bestämde mig för att hänga på så gott det gick. Visste ju att det var lite för fort för mig (just nu i alla fall), men bra att känna på farten. Passerade 1000 m på ca 3.13 med en bra känsla, hade dock en liten svacka i mitten, men sen kunde jag avsluta starkt igen. Så det var ett bra test och fick dessutom med mig ett nytt inomhus PB med 9.57,08. Alltid kul att slå pers, och framförallt när det är med mersmak. 
 
Har tyvärr inga foton från loppet, men en från persfirandet på kvällen ;) Som dessutom intogs framför Melodifestivalen - så kul att det är igång igen!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej