Godkväll!
 
Efter en intensiv jobb- och träningsvecka blev det en väldigt bra helg måste jag säga. Som vanligt känns det kanske som man behövt en dag till, men de dagarna det var har jag utnyttjat bra ;) I fredags efter jobb och träning mötte jag nämligen upp Anton. Vi åkte till Burgerssons där jag äntligen fick bjuda på lyxburgare. Sedan blev det en lugn kväll och igår inledde jag dagen med årets första riktiga banpass. 10x400 m bjöds det på och det gick riktigt bra! :) Firades med en lyxig brunch på favoritstället Kafferosten innan vi tog tåget hemåt. Ett perfekt dygn med andra ord!
 
Idag har jag sprungit långpass på förmiddagen och på eftermiddagen var det 20-årskalas för Anna som gällde. Min lillasyster fyllde alltså 20 (!) i onsdags, galet. Nu är jag alldeles strax tillbaka i lägenheten och är redo för en ny vecka och nya tag!
 
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

01 Feb 2017 20:57

Så kul att det går bra för dig på löparbanan! Jag har sett att du har utvecklats väldigt mycket senaste tiden. Har du något idé varför? Har du ökat träningen eller något annat som kan ha gjort att du utvecklats så mycket? Om så fallet, på vilket sätt? Eller kost och liknande? Skulle vara tacksam för svar.

Svar: Hej! Tack för din kommentar, kul att du läser bloggen :) Och tack så jättemycket! Ja, jag har verkligen gått framåt senaste året. Jag kan egentligen inte ge någon konkret förklaring till varför, snarare ketchupeffekten - jag har legat länge på ungefär samma nivå, tränat på målmedvetet och hårt och då släpper det till slut. Men visst har jag ökat mängden på träningen en del (framförallt blivit mer stabil runt 10 mil per vecka) och sen gav mitt höghöjdsläger i Sydafrika förra vintern väldigt bra effekt. Hoppas även det denna vintern kommer visa det :)
Malin

Kommentera

Publiceras ej